E-postiaadress
SalasõnaUnustasid?
Johanna-Ly M.

Johanna-Ly M.

Tartu22 a4 a kogemust

Tere. Minu nimi on Johanna ning ma töötan neljandat aastat koolis, õpin Tallinna Ülikoolis eripedagoogika erialal ning töötan teist aastat eraõpetajana.
Töökogemuse jooksul olen enim kokku puutunud just algklassilastega ning märganud, kuidas juba esimeses kooliastmes kerkivad üles väga suured probleemid õppeedukusega, sest kõik lapsed ei suuda sellise tempoga toime tulla nagu õppekava ette näeb. Olgu tegu siis nõrgema funktsionaalse lugemise oskusega, käe ja silma koostöö, tähtede tundmise või matemaatika väheste algteadmistega. Kuna kõik need oskused on väga olulised, et hakata ehitama sinna peale uusi teadmisi, siis on ülimalt tähtis, et laps oleks tugeva põhja alla saanud juba enne kooli algust.
Liialt tihti näen ka koolis olukordi, kus laps oskab väga ilmekalt lugeda, omab kõiki matemaatilisi algteadmisi, kuid satub väga suurtesse raskustesse loovate ülesannete puhul. Tihti kuuleme seepeale hinnanguid, et lapsel ei ole lihtsalt annet, kuid tegelikult on probleem selles, et talle pole õpetatud tema loovust kasutama. Kuna loovus ning loogiline mõtlmine on väga paljude oluliste oskuste alustalaks, siis on see ka koht, mida ei tohiks kindlasti tähelepanuta jätta ning suhtuda sellesse kui kaasasündinud omadusse. Kõik oskused on arendatavad.
Just seepärast olen võtnud enda eesmärgiks aidata lapsi juba varakult, et neil oleks koolis rahulikum ja meeldivam õppida ning võtan alates juulist enda käe alla 5 last, kelle erinevaid algteadmisi vastavalt nende tasemele arendan.
Tunnid on iga lapsega üks ühele ning personaalselt nende huvide põhjal üles ehitatud. Kuna õppimise juures on olulisim just see, et laps oleks ise valmis neid teadmisi vastu võtma, siis toimuvad tunnid läbi mängu ja muude põnevate tegevuste. Loomulikult on selline lähenemine ka oluline selleks, et laps ei tunneks, et suvel läheb justkui kool edasi, vaid see on tema jaoks nagu põnev huviring. Lisaks panen oma tundides väga suurt rõhku sellele, et lapsed õpiksid kõige muu kõrvalt ka ennast ise suunama, milline õppimise viis neile kõige paremini sobib, kuidas oma tunnetega toime tulla, neist rääkida jne.
Igale minu õpilasele valmib ka Chingly päevik, mida oma tundides rakendame ning mis jääb lapsele abimeheks ka edaspidi.

Kui sa tunned vanemana, et sooviksid oma last 2 korda nädalas minu kätesse usaldada, siis võta minuga ühendust meili teel: infochingly.ee

Päikest!
Johanna-Ly MännikTere. Minu nimi on Johanna ning ma töötan neljandat aastat koolis, õpin Tallinna Ülikoolis eripedagoogika erialal ning töötan teist aastat eraõpetajana.
Töökogemuse jooksul olen enim kokku puutunud just algklassilastega ning märganud, kuidas juba esimeses kooliastmes kerkivad üles väga suured probleemid õppeedukusega, sest kõik lapsed ei suuda sellise tempoga toime tulla nagu õppekava ette näeb. Olgu tegu siis nõrgema funktsionaalse lugemise oskusega, käe ja silma koostöö, tähtede tundmise või matemaatika väheste algteadmistega. Kuna kõik need oskused on väga olulised, et hakata ehitama sinna peale uusi teadmisi, siis on ülimalt tähtis, et laps oleks tugeva põhja alla saanud juba enne kooli algust.
Liialt tihti näen ka koolis olukordi, kus laps oskab väga ilmekalt lugeda, omab kõiki matemaatilisi algteadmisi, kuid satub väga suurtesse raskustesse loovate ülesannete puhul. Tihti kuuleme seepeale hinnanguid, et lapsel ei ole lihtsalt annet, kuid tegelikult on probleem selles, et talle pole õpetatud tema loovust kasutama. Kuna loovus ning loogiline mõtlmine on väga paljude oluliste oskuste alustalaks, siis on see ka koht, mida ei tohiks kindlasti tähelepanuta jätta ning suhtuda sellesse kui kaasasündinud omadusse. Kõik oskused on arendatavad.
Just seepärast olen võtnud enda eesmärgiks aidata lapsi juba varakult, et neil oleks koolis rahulikum ja meeldivam õppida ning võtan alates juulist enda käe alla 5 last, kelle erinevaid algteadmisi vastavalt nende tasemele arendan.
Tunnid on iga lapsega üks ühele ning personaalselt nende huvide põhjal üles ehitatud. Kuna õppimise juures on olulisim just see, et laps oleks ise valmis neid teadmisi vastu võtma, siis toimuvad tunnid läbi mängu ja muude põnevate tegevuste. Loomulikult on selline lähenemine ka oluline selleks, et laps ei tunneks, et suvel läheb justkui kool edasi, vaid see on tema jaoks nagu põnev huviring. Lisaks panen oma tundides väga suurt rõhku sellele, et lapsed õpiksid kõige muu kõrvalt ka ennast ise suunama, milline õppimise viis neile kõige paremini sobib, kuidas oma tunnetega toime tulla, neist rääkida jne.
Igale minu õpilasele valmib ka Chingly päevik, mida oma tundides rakendame ning mis jääb lapsele abimeheks ka edaspidi.

Kui sa tunned vanemana, et sooviksid oma last 2 korda nädalas minu kätesse usaldada, siis võta minuga ühendust meili teel: infochingly.ee

Päikest!
Johanna-Ly Männik

Telefoninumber: näidatakse ainult liitunud kasutajatele

FacebookInstagram

0 soovitajat

Töö

Aeg: kokkuleppel (saab kohe alustada)

Kogemus: 4 a

Koduõpetaja töö

Eesti: algharidus, põhiharidus

Matemaatika: algharidus, põhiharidus

 

Asukoht: õpetaja juures

Haridus

Kõrgharidus

Institutsioon: Tallinna Ülikool

Eriala: Eripedagoogika

Keeled: Eesti