Kontakt

Korduma kippuvad küsimused

 

  Teie kontole ei saa sisse logida. Mida teha?

Kui te ei saa oma kontole sisse logida, soovitame parooli muuta. Minge aadressile https://www.pere24.ee/reset ja sisestage oma e-posti aadress. Nüüd minge oma e-posti postkasti ja järgige juhiseid.

 

  Kuidas ma saan liikmesuse eest maksta?

Liikmelisuse eest saate maksta pangakaardiga või PayPali konto kaudu. Andke meile teada, kui makse ebaõnnestub. Kirjutage meile aadressil info(at)pere24.ee

 

  Kuidas liikmelisus lõpetada?

Liikmelisuse saate igal ajal lõpetada, logides sisse oma kontole ja avades seadete jaotise https://www.pere24.ee/options. Lehe ülaosas näete nuppu, mis lülitab teie liikmesuse tellimuse välja. Kui klõpsate sellel, lõpetatakse teie tellimus. Kui loobute tellimusest, jääb teie liikmesus kehtima kuni selle perioodi lõpuni, mille eest te maksisite, kuid pärast seda ei pikendata.  

 

Miks minu kontolt tasu võeti?

Pere24.ee liikmesus pikeneb automaatselt, kuni kasutaja selle lõpetab. See töötab täpselt nagu Netflix või mõni muu tellimisteenus. Kasutajaid teavitatakse, et liikmelisust uuendatakse automaatselt liikmesuse broneerimisel. Kui liikmelisus pole enam vajalik, saate selle lõpetada oma konto seadete jaotises: https://www.pere24.ee/options.

 

  Kui ma loobun tellimusest, kas ma näen ikkagi liikmete kontakte?

Kui loobute tellimusest, jääb teie liikmesus kehtima kuni selle perioodi lõpuni, mille eest te maksisite, kuid ei pikene pärast seda. Saate nautida liikmelisuse eeliseid kuni tasulise perioodi lõpuni.

 

  Miks näen pärast konto kustutamist endiselt oma teavet Google'i otsingus?

Google värskendab oma serverites teavet, kui nende robotid veebisaiti uuesti külastavad. Nii et kui olete oma profiili kustutanud, võite siiski oma reklaami Google'i otsingus näha. Me ei saa seda mõjutada. Kõigi andmete Google'ist eemaldamine võtab tavaliselt 2–3 nädalat.

 

 

Võta meiega ühendust!

info(a)pere24.ee